Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

ΚΕΛΑΤΙ:ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟΥΣ

Μ' ένα πλατύ χαμόγελο έφτασε στην Αθήνα για να περάσει από ιατρικές εξετάσεις ο νέος γκαρντ του Ολυμπιακού Τόμας Κελάτι. Ο 27χρονος Αμερικανός και σύντομα… Πολωνός αφού έχει παντρευτεί Πολωνέζα, εμφανίστηκε απόλυτα βέβαιος για την ορθότητα της επιλογής του να ενταχθεί στον Ολυμπιακό αλλά και συνειδητοποιημένος για την αναγκαιότητα κατάκτησης τίτλων με τη νέα του ομάδα. "Είμαι ενθουσιασμένος που έρχομαι σε μία από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης. Έχω προσδοκίες φυσικά για να πάρω τίτλους, να παίξω το μπάσκετ που ξέρω και να είμαι ο εαυτός μου… Όταν έμαθα την πρόταση του Ολυμπιακού, μέσα σε λίγες ώρες είπα στον ατζέντη μου να κάνει ό,τι μπορεί για να κλείσει τη συμφωνία. Έχω μεγάλες απαιτήσεις από τον εαυτό μου. Θέλω να είμαι καλύτερος από πέρυσι και θα είμαι"…
Ο Κελάτι γνωρίζει πολύ καλά τον Τζος Τσίλντρες με τον οποίο έχει αγωνιστεί ως αντίπαλος στο κολέγιο… "Τον Τσίλντρες τον ξέρω γιατί παίζαμε αντίπαλοι στο κολέγιο… Θα τον ψάξω στις ΗΠΑ για να κάνουμε αν γίνεται προπονήσεις μαζί στο Λος Άντζελες. Ο Παπαλουκάς είναι σπουδαίος πασέρ. Τον ξέρω κι αυτόν… Θέλω να γνωριστούμε και να συνεργαστούμε. Εγώ θα βάλω την άμυνά μου στο παιχνίδι της ομάδας. Θα ήθελα να μαρκάρω τον καλύτερο επιθετικό του εκάστοτε αντιπάλου"…
Ο Τόμας Κελάτι δεν αγχώνεται από την πίεση που θα του προκύψει παίζοντας στον Ολυμπιακό. Ξέρει καλά ότι οι τίτλοι είναι φέτος το απόλυτο ζητούμενο: "Γνωρίζω ότι οπωσδήποτε η ομάδα χρειάζεται τον τίτλο αλλά η πίεση είναι μέρος του παιχνιδιού και γι' αυτό ήλθα. Δε μίλησα με κανένα σχετικά με τον Ολυμπιακό… Τ' όνομα του Ολυμπιακού τα λέει όλα"…
Όσον αφορά στο κοινοτικό διαβατήριο που περιμένει, ο Κελάτι επεσήμανε: "Είναι γνωστό ότι περιμένω το Πολωνικό διαβατήριο γιατί έχω παντρευτεί Πολωνέζα. Έχω αναθέσει την όλη υπόθεση σε εκπρόσωπό μου και πιστεύω ότι σύντομα θα το έχω στα χέρια μου. Όπως και να έχει πάντως, με κοινοτικό διαβατήριο ή όχι, είμαι ο ίδιος παίκτης"…
Τον Κελάτι υποδέχτηκαν εκ μέρους της διοίκησης οι κύριοι Μπουντούρης και Μπαφές. Ο Αμερικανός θα παραμείνει για 2-3 μέρες στην Αθήνα προκειμένου να περάσει από ιατρικά τεστ, να βρει σπίτι και να δει βέβαια από κοντά το ΣΕΦ.

1 σχόλιο:

Αναγνώστες